Gått genom en del..

Nu va de ett tag sen ja blogga de har hänt en del saker i mitt liv som ja hoppades inte skulle hända o några saker som ja hade hoppats på men som ja gjorde fel ändå..

D**** läste mitt inlägg om Power Meat som ja o barna va på.. han säger att så tar man inte hand om barn o att dem inte ska få va me okänt folk..

Bra sa jag.. o säjer till han att tänka på den gången som han glömde Cewin på ett MacDonald kalas o sedan blev intagen för LOB samma kväll.. o mindes inget nästa dag. Den helgen va ja hos min mamma o hennes f d man Kent som hade relation problem.. Men de kanske e skillnad mellan könen att man får göra olika saker o de räknas inte lika??!

Cewin va me till Classic Car Weak i rättvik o där va de också fullt drag kan man lätt säja ;)

Tyvvär va Donnie där oxå o hade en me sej som skulle följa efter mej o se så att Cewin inte fick dricka lr att ja lämna honom hos någon barn vakt.. CEWIN DRACK INGET förutom läsk o fick oxå socker vadd..,,medans pappa inte ens köper nya strumpor till han.. vem e de som jobbar o vem har bara sjuk bidrag att ta från??

Man ska bli kränkt o inte pålitad som mamma de e bara för mycket ibland

Men träffade en super snygg kille som ja e intresserad av, fick hans mobil nr o vi smsa hela natten :) *Love u*



Kram,
Cewin´s Mamma


Kommentarer
Postat av: Iren Bengtsson

Hej Cevins mamma

Varit hemma och sjuk i dag snubblade på din underbara blogg.

Tack du gjorde min dag,Tabita är inget mot denna underbara blogg.

Iren

2010-08-25 @ 20:39:49
Postat av: Tracy - PHOTOSHOP TIPS!!!

CHECKA IN MIN BLOGG OCH KOMMENTERA DEN NYA DESIGNEN!! :D



http://ghattas.blogg.se

http://ghattas.blogg.se

http://ghattas.blogg.se

http://ghattas.blogg.se

2010-08-25 @ 21:17:02
URL: http://ghattas.blogg.se/
Postat av: tina

fin blogg:D

kolla gärna in min med ;D

2010-08-25 @ 21:21:36
URL: http://tiiinaandersson.blogg.se/
Postat av: Cewin´s Mamma

Tracy din blogg va jätte dålig

2010-08-26 @ 13:42:51
Postat av: emmizZ

asså du skriver så jäävla bra! skit skön tjej ju ;P:D:P:P hoppas du hittar din dröm prins med skinande volvo på nästa power meat!!!!!!!!

2010-08-29 @ 23:47:19
Postat av: corrinndah

Va bra du skriver cewins mamma ja vill mä starta en blog men hur gör man lixom???!!?? asså ja va inte så inter aktiv på data i skolan så ja kan surfa mestkan man säja om du fatar??? tar jätte järna emot tips från dej cewins mamma. okej kraaaaaaaamiz!!!!!!

2010-08-30 @ 15:25:37
Postat av: M

Inget illa menat men du bör se över din stavning.

Speciellt om du har din blogg med på ditt CV när du söker jobb. Något säger mig att du kanske har det.



mvh

2010-09-05 @ 20:24:20
Postat av: Sussie

SLUTA SKRIVA SKIT OM DONNIE PÅ DIN BLOGG!!! HAN ÄR MED MEJ NU FATTA DET!!!!!

DU ÄR EN JÄVLA LJUGANDE HORA!! FY FAN FÖR DIG. LÅT HAN VA!!!!!!

2010-09-06 @ 16:53:28
Postat av: Cewin´s Mamma

Hej M

Ja söker inga jobb för de finns sjuk penning som ja har för fibromylgi..

2010-09-07 @ 06:45:24
Postat av: ;

ja och ett jävlig allvarlig hjärnskada.. sånna som du borde fan inte skaffa barn... de är synd om dom... hur kan du ens med å skriva som du göR?????

2010-09-11 @ 23:16:19
Postat av: Anonym

Inavlade jävla trailer trash retard.. Du borde inte få ha barn.

2010-09-14 @ 09:02:51
Postat av: Cewin's Mamma

Ni som har såna här komentarer om mej o mitt liv borde inte få läsa bloggen

Mina barn o ja har de jätte bra ni kanske e svartsjuka för de???

2010-09-14 @ 15:19:12
Postat av: Patrick

Hej Cewins mamma.



Bry dig inte om kommentarerna, vissa människor har för mycket tid helt enkelt..



Men en sak: Skriv "jag" istället för "ja"..

2010-09-27 @ 10:57:19
Postat av: Cewin´s Mamma

när ja skriver ja menar ja ju mej o inte dej.. därför skulle de ju bli som å skriva du istället för ja om ja skrev de..?? det snurrar i huvudet om man tänker för mycket på de..



O förresten borde du stava ditt namn patrik rätt o inte fel stavat med c som du tror att de e.. bara informerar dej

2010-09-27 @ 15:56:42
Postat av: Patrick

Eftersom "Patrick" är mitt faktiska dopnamn så skulle det ju vara lögn att hävda något annat.



Det stavas "jag" och inte "ja". Hur förvirrande det än nu må vara så är det ett obestridligt faktum och (skämt åsido) som förälder bör du ju framgå med gott exempel :-)



2010-09-27 @ 16:53:24
Postat av: Cewin´s Mamma

Prästen ska inte dricka av vinet, de ska barnet göra.. men de kanske va därför han sa fel namn o stava de med ett extra C??



har du hört talas om JA eller NEJ?? de heter ja, säj inget annat..

2010-09-27 @ 17:24:23
Postat av: Patrick

Tack för ett gott skratt :-)



Jag slänger in ett par brasklappar till:



"de" = det, "va" = var. Finns onekligen lite mer att peka på men jag tycker det räcker så :)

Hur som helst, lycka till i framtiden!

2010-09-27 @ 19:26:16
Postat av: Victorias mamma.

Cewin´s Mamma, du har inte tänkt på att kanske det var Patricks föräldrar som bestämde att han skulle heta Patrick med ett C? Man kan faktiskt heta så. Det är som din son. Som om vi skulle säga att man inte kan heta Cewin för det stavas inte så, utan det stavas Kevin.

Lite kul att du klagar på Patricks namn när du har stavat din egens son namn så där. Dubbel moral på högsta nivå!

Och ja, min dotters namn stavas med ett C för att vi ville det :) För vanligt med K. Kanske så Patricks föräldrar också tyckte? Vanligt med bara K. Tänk lite ;)

2010-10-02 @ 17:08:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0