Svar på läsar frågorna

* Varför lägger du aldrig upp bilder på dig själv eller dina underbara barn?
Ja kan posta bilder.. de kommer snart!!

* Har du någon karriärsdröm ?
karriär dröm ja har e tatoerare, men har fibron som sätte stopp för de..

* Vad tycker du är meningen med livet?
meningen me livet e FESTA o ha kul medans man kan o oxå mina barn Cewin o Lijam

* Jag är gravid,har du några namntips? Dina barn har ju sååå fina namn:P
namn ja tänkt på e Traderah o Deztinie .. kill namn e Qonny o Steweh

-när blev du av med oskulden?
ja blev av me oskulden på en fest me hög stadie killar.. var nog 12 lr 13. De va me Donnie's store bror för övrit..

-hur många har du legat med?
ja vet inte hur många ja legat me men de måste va mer än 100 iaf.. girl power

-vilken är din favorit blogg?
min favorit blogg e min egen men oxå bloggar om unga mammor me många barn.. känner igen mej i de

-vem insperares du av?
vet inte va de e, men mina barn?

*Hur tycker du att en bra mamma ska vara?
ja tycker att en bra mamma ska ha hus o kunna säja va som e rätt o fel till sina barn

*Hur tycker du att du är som mamma?
ja gör så gått ja kan! vet att de e många som klagar men ja kämpar faktiskt i ur o skur

*Vad har du för mål i livet?
mål ja har e o göra fler tatoos, giftermål me rätt man m m

*Hur ser en vanlig dag ut för dig?
en vanlig dag e:
1 gå upp o sätter på kaffe, kanske en cigg lr två
2 städa
3 sätter in fruckost i micron till C & L
4 tar de till dagis
5 familjeliv o aftonbladet
6 hämtar de från dagis
7 måste handla o laga mat
8 nattar barna
9 familjeliv o aftonbladet

Varför tror en del att du har hittat på allt du skriver?
vissa e avund sjuka på mej o mitt liv o för att killar tycker om mej. ja säger bara till de: SKAFFA ETT EGET LIV O SLUTA FÖRSÖK O TRYCK NER MEJ!!

skriv om ni har fler frågor

kram,
Cewin´s Mamma

Kommentarer
Postat av: Prussilusskan

Du skriver att du gillar "familjeliv" så jag gick in där och hittade din sida....

Men där står det att Cewin är född-03?

Hur förklarar du det?

2010-12-28 @ 12:46:19
Postat av: Ellen

Vill du ha fler barn? Hur många?

2010-12-28 @ 17:20:51
Postat av: Cewin´s mamma

när ja hittar rätt pappa till mina barn så vill ja ha även dotter.. omöjligt o säga hur de blir

2010-12-28 @ 18:11:03
Postat av: Victorias mamma.

Jag undrar också hur han kan vara född 2003 och vara 4 år.. Är det en mirakel unge du har eller? Som aldrig blir äldre utan yngre istället?

Sist jag kollade så var man 7 år när man är född 2003.. Du kanske bara har tappat räkningen lite.. Lite taskigt i så fall med tanke på att det är din unge.

2010-12-28 @ 19:57:58
Postat av: Lina

Jag läste ett gamalt inlägg och undrar hur en 4 åring kan ha ansvar för att ta ut en kaka ur ugnen i tid? Är inte det du som ska ha det ansvaret? :)

2010-12-28 @ 21:40:55
Postat av: Sanna

SV: Vi får hoppas den kommer ut i en butik nära dig.



Kram Sanna

2010-12-28 @ 21:43:39
URL: http://mammasvardag.blogg.se/
Postat av: Somebody

Nu förstår jag inte en sak. I februari skrev du i bloggen: "Har boka tid för tattooering.. de blir CEWIN 060501 o LIJAM 080809 me stjärnor.."

Men nu skriver du att Cewin är född 2003? Blev det fel på tattooeringen då?

2010-12-29 @ 09:45:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0