Ja har valt ensamheten för att hitta mej själv

Ja har inte varit hemma på ett tag... ja e hus vakt.. min moster o hennes man e i turkiet o ja tyckte att de va bra ide att ta hand om deras hus... så ja e helt själv o kan tänka över mitt liv. de e svårt nu... o ja behöver and rum. Cewin o Lijam e hos min mamma, de gillar hon jätte mycke så ja känner mej trygg att ja kan lämna dom där o ja saknar dom ibland... men snart hart två veckor gått o då blir ja mamma igen. Ja ska kämpa för mina gossar!!!!

kram
Cewin´s mamma

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej ditt PUCKO!!!!!

2010-08-10 @ 22:15:10
Postat av: katta

Hej gummsan! hoppas du har haft en underbar sommar me massa mys !!! Kram

2010-08-12 @ 22:51:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0