Grattis Jack

Igår kom mamma me presenter hon har varit på finlands båten me sin kille o min lillebror o hans tjej.. fick en limpa cig!! Tack mamma

Min lillebror jack fyller 15 på lördag men mamma säjer att han dricker som en riktig karl. love u jack nu e du stora mannen byxmyndig o redo för livet. jag vet att du har kämpigt i skolan men snart e de över

donnie har sovit hos mej o C&L i helgen o de var super mysigt *vink*

Va ska ja köpa till min lillebror, kom gärna me tips?

kram,
Cewin´s mamma





Kommentarer
Postat av: katta

en slitz lr caf`e premeneration kanske??? när min brorsa fyllde gav ja han en son där godis shot flaska som man häller vodka i blir as gott !! sen så har jack &jone`s as snygga tröjor me eld flammor nu såg ja..

2010-03-04 @ 10:22:45
Postat av: Anonym

15-åringar ska inte dricka alkohol som en karl! Speciellt inte med sina föräldrar på en finlandsfärja!



LÄR DIG STAVA!

2010-03-09 @ 20:15:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0