Nu e de äntligen bokat!

Den 9 juli på power meet då slår ja o Cim våra påsar ihop...ja hade tänkt mej att vi skulle gifta oss den 8 juli men cim vägra eftersom mitt ex har namnsdag då men ja tycker att cim e lite löjlig som tänker så d va ju jätte längen ja o han va ihop dässutom va de bara lixom sex o ingen ting annat aja d vara bara i en månad eller så för sen träffade jag Donnie.... o barna kom.... men några gånger i månaden får man va TESSIE bara ja o de e så skönt... men d e så när man bor här alla kjänner till alla, ja e ju kompiz med flera av hans fd ex tjejjer så ja fattar inte va han dillar om.... e alla männ så????? d känns lite mer romanntisk att gifta sej i en annan stad ja hoppas at mina släcktingar kan komma o va me min stora fina dag... de va ganska nära att ja o Donnie skulle gifta oss vi hade sökt äktenskap förhinder men vi fick alldrig hem nån lapp!!!!!??!?!?!... de måste va slumpen!!!!!




Kram
Cewin´s mamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0