Över naturlit!!

d senaste veckorna har lille cewin börja se en gamal man här hemme... ja asså i hans rum när han ska lägga sej typ vid tolv.... de händer så mycket magiska saker vid tolv.. ja tror att de kallas mid natt... när ja blev av me oskulden på en kyrko gård så va klockan 12 på natten o de va över naturligt o ja såg spöken som hejjad på mej!!!

I min släckt asså på min mammas sida så kan vi alla kvinnor se saker som inga andra kan se.......o de vicktigt att ta vara på de.... o ja vet att Cewin har fått denna för måga!!!!!!! Ja har sett på tv att många barn e motagliga för över naturliga saker när d e små men när de blir stora så tappar d sitt sex sinne!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ja fick tebax mitt sex sinne när ja tittade på det okända.... ja trodde först att de handlade om okända männisor, asså inga kändisar............ efter detta progamz så ringde ja till mamma o frågade om ja var över naturlig?!?! O hon sa att vi alla kvinnor va de......





kram
över natural Cewin´s mamma

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du e inte sann va? Säg att hela din blogg är ett skämt så jag slipper ligga sömnlös och tänka på dina stackars ungar.... Du kan väl åtminstone kontakta socialkontoret i din kommun och få lite hjälp med allra basalaste? Ditt lilla barn går väl inte och lägger sig kl 24.00?? Snälla säg att du bara skojar.

2010-05-25 @ 16:44:16
Postat av: cazzandrah

va menar du?!??!! ja tycker att cewin´s mamma är en riktigt bra mamma. livet tar ju lixom inte slut för man blir mamma. ja brukar säga mamma tid = energi hämtar tid!!!!! zavannah och trixi blir mycket gladare tjejer när mamma får lite vuxen mys. stå på dej cewin´s mamma YOU ROCK GIRL! XoXos till dej o glöm inte att du är värde full!!!!!!!!!!

2010-05-25 @ 19:55:21
Postat av: Lillis

tezzie.... de e marknad i västerås i heljen..... vi måste gå.... kjöpa fåppa tåfflor å chips å såna där fina tishor med vargar på!!!

vi hörs tjejen ta hand om dej!!

2010-05-26 @ 12:13:14
Postat av: Cewin´s mamma

Lillis!!! Fan va bra... ja e helt beroende av dom där fåppa dojjerna!!! Ja har ju rosa, blå o lila. Nu vill ja ha ett par svarta eller kanske röda... hmm.. ja fick ju ingen present av Jack när ja fyllde år förra året så han får köpa ett par fåppa tåfflor till mejj!! Han har ju faktiskt börja jobba nu.. han pallade inte bil och ford-linjen.



Vi ses bruden!!

kram

Cewin´s mamma

2010-05-26 @ 17:21:25
URL: http://cewinsmamma.blogg.se/
Postat av: Cewin´s mamma

"Du e inte sann va? Säg att hela din blogg är ett skämt så jag slipper ligga sömnlös och tänka på dina stackars ungar.... Du kan väl åtminstone kontakta socialkontoret i din kommun och få lite hjälp med allra basalaste? Ditt lilla barn går väl inte och lägger sig kl 24.00?? Snälla säg att du bara skojar."



Ursäckta!? Asså du anonyma kan ta o slänga dej i ner för en....

Mina barn får sina nio timmars sömn. PUNKT SLUT! Du ska inte lägga dej i mitt liv. BACK OFF!!

2010-05-26 @ 17:24:11
URL: http://cewinsmamma.blogg.se/
Postat av: Frikadellen

Jag gillar att första kommentatorn vill att du ska få hjälp med det "basalste". Härligt när folk har taskig känsla för ironi!



Häftigt att dy är synsk också! Jag gjorde värsta missen som förlorade oskulden inomhus mitt på dagen i en säng och itne på kyrkogården!



2010-06-02 @ 15:39:11
URL: http://frikadellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0