Skit bra dag

Jack kommer över me lite polare o så ja måste till affärn o handla lite mat o dricka men ja kom på att d e söndag o systemet e ju stängt faaaaaaaaaaaaaaaan



men de e lungt ja.. de händer att ja kan få en flaska från församlingen o ja tänkte prova de  idag.... för ja e BARN FRI i några timmar Donnie ska va en ducktig söndags pappa lixom men de e bra att han är med i barnas liv.... hur som hälst ja har spanat in några läckra o sexiga kläningar för bröloppet ja ska va rockig brud för de e värkligen ja.... ja såg en bild på Lajla hon som va me i idol hennes kläning var dö läcker men ja skulle ha den kortar asså de e så läckert när man se strumpe band o så hehehehe man ska spara till fantasy

kram
Cewin's mamma

Kommentarer
Postat av: Melinda

Gumman, jag har letat efter dej! När tog det slut mellan dig & Donnie? Cim?!?!? Alltså du kan höra av dej till mig för jag har tappat ditt nr & om du inte har mitt så kan du prata med Donnie så han kan höra med Matte. Alltså gumman jag fattar ingenting, men jag saknar dej, du borde komma till Gävle snart!



Puss & Kram

2010-05-16 @ 15:37:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0