va hos läkaren

ja hade nästan glömt bort att ja hade tid där idag o besöket gick som vanligt... fick förnyat intyg de ska firas!!!
men ja känner mej inte på humör, orkade inte gå förbi systemet.. de e så mycket att tänka på. Donnie snackar inte klar språk, ja ringde han o fråga om Jeanett va på smällen o han sa att de kanske e så.. men då la ja på luren orka inte snacka me han... så då försökte ja reda ut allt me Jeanett på msn.. ja har hon där fast blockad.. JA HON E GRADVID O VÄNTAR EN TJEJ!!!

Mina barn, mina fina pojkar ska få en styv syster....... De va ju ja som skulle få en dotter..... de e ju de ja har önskat mej hela tiden... DE E SÅ JÄVLA ORÄTTVIST varför ska hon hålla på o skryta om de???

kram
Cewin´s mamma

Kommentarer
Postat av: Sussie

Är du säker på att Donnie är pappan till Jeanetts barn? Hon knullade ju runt med det där kickers gänget för inte så länge sen... det kanske är nån av dom som är pappan till hennes barn.... håller tummarna för din skull gumman

2010-11-02 @ 15:50:53
Postat av: Cewin´s Mamma

Dem vet att de e Donnie´s barn för han använder aldrig condom.. o han har nu sakt att han tänker ta hand om barnet, spelar ingen roll om de e hans eller inte

2010-11-04 @ 13:58:17
Postat av: Kärleksmumset

Men Gumman, det är ju bra att han tar sitt ansvar. Killar har ju större behov av att sprida sin säd o skaffa ungar. Det gör dem mer macho.jag lovar, jag är gammal o känner till sådana saker

2010-11-19 @ 01:04:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0