va hos mamma

ja va hos mamma o leffe... vi drack irish coffe o åt hem bakade bullar sånna där me zaffran o russin, lijam älskade dom.. han har fått mera aptit nu,  ja vill inte va sån som säjer nej o e en tråkig mamma men ja e lite orolig för han... men ja ska se till att de blir mycke spring o pulka i backen.

kroppen mår sämre pga min el allergi men ja kan använda datan utan att de blir problem. mobil telefon för länge kan ja få utslag av o de får barnen oxå

mammas fibermyalgi har blivet lite bättre men hon e endå sjuk skriven för de.

kram,
Cewin´s mamma

Kommentarer
Postat av: jennicha

fan va jobit me fibron asså!!!! har oxå d å ja blir så himmla trött av å jobba.......pallar inte asså...e sjuk skriven nu men F-kasan (AS!!!)vill ha möte.Dom tror inte på mej!!!! jag kan oxå sitta vid datan hur mycket som hellst å surfa utan att jag blir sjuk........samma som dej!!!! men när jag ska jobba är verken där som ett packet på posten.Skummt!!!!



kramiz från jannicha!!!!!

2010-11-30 @ 21:03:03
Postat av: Troll

De här är en blogg var intresse finner sig hur folk reagerar på vad dem läser. Självklart är den inte på riktigt. Det sitter en människa bakom den här bloggen och skrattar röven av sig åt alla som kommenterar. De är ju det den här blogg skrivaren vill uppnå- REAKTION och LÄSARSIFFROR

Om den här bloggen hade varit på riktigt och hon skrivit ut allt som hon skriver finns det alltid ett sätt att spåra henne genom att kolla ip numret och få reda på från vilken stad, stadsdel, adress och dator hon skriver. Tror ni då inte hon hade fått socialen på sig för länge sen och redan blivit av med barnen OM det nu hade varit på riktigt med tanke på HUR länge den här människan skrivit. De är bara påhitt för att reta folk. Ett troll med andra ord. Tro mig jag ve!!

2010-12-06 @ 14:45:43
Postat av: Hanna

Hur kan du vara så bombsäker på att det är en fejkblogg? Känner du den påstådda personen bakom bloggen eller? Vem är det då?

2010-12-06 @ 19:59:45
Postat av: Cewin´s mamma

Blir lessen av o bli kallad troll... de e oftast avund sjuka personer som säjer så.

2010-12-30 @ 16:55:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0