Till ni som hatar

Okej har ett förslag till ni som hatar o skriver ner sättande om mej o mina barn... läs en annan blogg

Gå in på blondin bella eller nån som skriver om mode o kläder.. för här e de verkligheten me 2 små barn o ett liv som kanske inte alltid e så lätt..

O de som handlar om min stavning så har ja dyslexi o får hjälp me stavningen ibland..tex nu

Cewin har fått sitt 2a hål i örat nu, super stolt över de! Nu kommer väl ni som hatar o skriva att de e barn misshandel, barnet e för litet för de, men han vill ha de o har tänkt på de länge.

Har börja träffa deras pappa igen också, så de e kärn familj igen. vill inte gå in på alla små saker men de visat sej att Cim hade en annan o också gjorde annat (ja kunde ha fått heppatit C)..

Kram från en lycklig familj

Kram,
Cewin´s mamma

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är inte barnmisshandel för att du tar hål i örat på honom kan jag ju säga. Det finns ju dem som tar hål i öronen på sina barn när de är 1 år om ens det ibland.

Jag har själv en dotter på 5 år, har funderat lääääääänge på om jag ska ta hål i hennes öron, men vet inte om hon vågar, fast mest är det väl om jag vågar. Har inte ens tagit upp det med henne, gör det när jag vågar. hehe! För man vet ju själv hur ont det gör när man tar hål i öronen, men någon gång så! :)

2011-04-16 @ 11:56:32
Postat av: Kitti

Jag tycker inte det är någon fara att barn tar hål i öronen. Jag menar herregud, det finns flickor som blir mammor innan de fyllt tio år! Ett hål i örat är ett litet ingrepp och är ju hur lätt som helst att ta bort om man skulle ångra sig :P

2011-04-16 @ 12:36:03
URL: http://aekitsune.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag tycker du verkar vara en bra mamma! Du kommer säkert träna bort din dyslexi om du skriver mer i din blogg

2011-04-17 @ 22:31:30
Postat av: Hmmmm

Om du fick hjälp att skriva det inlägget så är ni lika dåliga på att stava och har troligen dyslexi båda två, eller om ni var flera som hjälpte varandra.

2011-05-01 @ 05:40:40
Postat av: Lucifers Mamma

Ärrsh hål i öronen är väl inget!

Som någon redan påpekat, så finns det de som sticker hål på 1-åringars öronsnibbar!

Ha bara koll så det inte blir infekterat =)

2011-05-03 @ 11:52:48
Postat av: Mäster

Varför har du STULIT din presentationsbild? Det är ju inte din tramp stamp-tatuering! Du är bara sååååå FEJK!!!! Finns väl ingen vettig människa som tror på det du skrivet din NOOB!

2011-05-08 @ 12:54:12
Postat av: ollie

trololololol

2011-05-10 @ 23:07:49
URL: http://woholivia.devote.se
Postat av: Mikael

Blondinbellas blogg är inte hälften så bra som din!! Hahaha

Det här är underhållning på hög nivå!

2011-05-16 @ 13:50:56
URL: http://spontant.se/mikael
Postat av: Zazz

Bara du inte super när dina barn är i närheten så är väl du inte en sämre mamma än någon annan men i bland skriver du ju till och med att dem är med när du super då får du skylla dig själv att folk lämnar sina åsikter till dig.. eller har jag fel??

2011-06-05 @ 12:15:05
URL: http://ensammorsamedadhd.blogg.se/
Postat av: mamma till julie

herregud alltså..

2011-06-09 @ 07:58:27
URL: http://chickmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0